Test

30 december 2015 - Edegem, België

Even testen of dit nog werkt, nog 3 dagen en we trekken naar warmere oorden. Deze keer is Azië aan de beurt. Thailand, Cambodja en Vietnam.

1. Bernardine:
    30 december 2015
    En het werkt nog steeds. Ik zie al uit naar de reisverhalen.
  2. Heidi en Jos:
    Test OK
    We gaan jullie verhalen zeker weer volgen ,zo reizen we
    een klein stukje met jullie mee !
    Veel plezier !
    Jos en Heidi
  3. Wim en Gina:
    30 december 2015
    Wij volgen ook weer mee :-)
  4. Huguette en Eddy:
    30 december 2015
    Super leuk. We wensen jullie een fijne, veilige en toffe reis met leuke verhalen vol avontuur xxx
    Huguette en Eddy
  5. Eva Haak:
    30 december 2015
    Alvast de beste wensen voor 2016!! En veel mooie reizen, he! Stuur maar veel mooie verhalen en foto's dan genieten wij thuis ook een beetje mee! Groetjes, Eva & co
  6. Werner:
    30 december 2015
    Ook bij ons is de test gelukt, dus ik denk dat jullie met een gerust hart kunnen vertrekken. We volgen jullie! Geniet ervan en Schoone fotookes doorsturen hè? Wr., Ann en de jongens.
  7. Frank en Nancy:
    31 december 2015
    Test gelukt. Alvast een gezond 2016!!!! met veel reisplezier!!!
    Vele groetjes
    Nancy en Frank
  8. Paul en Daisy:
    31 december 2015
    Bij ons is de test eveneens gelukt. We wensen jullie het allerbeste en zien er al naar uit om jullie leuke verhalen te lezen en de prachtige foto's te bewonderen. Liefs, Paul en Daisy xxx
  9. Ann Gilles:
    31 december 2015
    Hey, Test gelukt ! Ik kijk ernaar uit jullie te volgen ! Nog prettige eindejaarsfeesten :)
    Ann & Eddy
  10. Geert:
    2 januari 2016
    ok! Beste wensen voor 2016 !! Jan ik hoop dat je ons nog ondersteund in 2016. Ik wens jullie een toffe reis toe!
  11. Leo wouters en suzy de clopper:
    2 januari 2016
    goede reis. En heel veel liefs en wees voorzichtig met het eten

knuffels van de wafeltjes
  12. Alida:
    3 januari 2016
    Toeval bestaat niet, wij tellen af en volgen alvast jullie blog ter inspiratie!
    goeie reis!
  13. Wouters pascale:
    4 januari 2016
    een fijne en veilige vakantie gewenst. Dat 2016 jullie veel geluk ,plezier en liefdevolle momenten mag brengen! Groetjes Pascale (Blokker ) xxx