Bangkok

7 januari 2016 - Bangkok, Thailand

Onze eerste dagen in Bangkok zijn voorbij gevlogen. We logeerden in een klein hotel gelegen aan de rivier, wat een prima locatie is om alle highlights van de stad te bezoeken. Op de rivier varen expres boten die op verschillende plaatsen aanleggen. Met een dagticket kan je er de hele dag gebruik van maken en zo het drukke verkeer in de stad vermijden. Bangkok is overweldigend en hectisch maar toch voelden we er ons wel op ons gemak, even wennen wel aan de plakkerige warmte. Ons hotel lag vlak bij Khaosan road. Verder ook het koninklijk paleis bezocht en natuurlijk de nodige tempels, Veel kitsch ! Leuker is het om gewoon wat rond te kuieren op de minder toeristische plekjes van de stad.

Morgen gaan we met de trein naar Kanchanaburi. Een rit van 3 uur. Prijs 2,5 euro ! Naar het schijnt een prachtige rit met weinig comfort houten banken en geen airco .

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Paul en Daisy:
    7 januari 2016
    Hey Ann en Jan,

Inderdaad, er is zoveel te zien in Bangkok dat de uren, dagen zo voorbijvliegen.
    Wel een leuk terrasje aan jullie hotel , en daarbij nog een lekkere
    cocktail. Super !
    Geniet van jullie treinreis.
    Groetjes,
    Paul en Daisy xxx
  2. Eva Haak:
    7 januari 2016
    een goeie start van de reis... leuk! geniet er van!
    PS: hier is het stormachtig, regent het en ijzige wind... Bweuh... Sturen jullie wat zon op? :-)
    Groetjes, Eva
  3. Bernardine:
    8 januari 2016
    Goed aangekomen........lekker eten en drinken...........de zon..........prachtige foto's. Fantastisch. We genieten mee. De foto's en het treinverhaal daar wacht ik nu al op . Geniet.xx
  4. Bernardine:
    8 januari 2016
    Goed aangkomen en het eten en drinken valt goed mee! Mooie foto's..........en een spannende en mooie treinreis voor de boeg. We wachten op de foto's en het treinverdlag. Zo geniet ik een stukje mee. Hier regent het "pijpenstelen"en "rukwinden". Het lijkt stormachtige herfst. Inderdaad stuur een beetje zon op. XX