Outback

5 april 2014 - Coober Pedy, Australië

Hey, zitten nu al enkele dagen in de outback. Enkel off road wegen. Puf warm, dan weer regen. De regen maakt de wegen soms onberijdbaar. Verplicht de info borden te volgen. Off road wegen worden soms tijdelijk afgesloten dus zijn we verplicht te wachten tot ze terug berijdbaar zijn. Onze camper helemaal onder het rode slijk. Heel tof om te beleven allemaal, alleen de vliegen zijn echt verschrikkelijk. Ja Ilias, 1000 keer erger dan bij de Gamba.

Zijn nu in Coober Pedy. Het stadje van de opaalmijnen. Alles is hier onder de grond vanwege de extreme hitte. Kerk, restaurants, cafe's, motels. We logeren voor een nachtje in een motel onder de grond. Luxe voor ons.

En neen Christophe, de trailer van Wolf Creek 2 is niet echt realistisch. Alle aussies zijn hier lievemensen.

Groetjes

1. Frank en Nancy:
    5 april 2014
    He Ann en Jan,
    We hebben al met veel bewondering jullie reisverhalen gevolgd, gelezen en zo al een stukje meegenoten. Fantastisch mooie foto's.
    En Jan, zelfs je oud collega's blijven achter jou vragen. Je hebt de groeten van allen.
    Nog veel reisplezier daar in de outback.Wij kijken uit naar het volgende reisverhaal.
    Groeten,
    Frank en Nancy.
  2. Bernardine:
    8 april 2014
    Hallo.....het ziet er daar echt dor en droog uit.De rode grond doet me aan Rwanda denken. De foto's zijn prachtig. Tot later :P