22 maart

22 maart 2014 - McLaren Vale, Australië

Hoi, hier zijn we weer.

Van the Great Ocean Road naar the Grampians gereden. Van de zee naar de bergen. Mooie wandelingen gemaakt daar. Heel mooi weer ook. ' s Avonds kregen we er bezoek van een paar kangaroo's. De Aussies kijken daar niet van op maar wij vinden dat geweldig. Ook een paar kookabura's (vogels) op onze camper, de nationale vogel van Australië. Worden ook wel lachvogels genoemd vanwege het lachend geluid dat ze maken. De volgende dag richting Adelaide gereden. Zo'n 540 km. Waren nog maar net vertrokken of we moesten al stoppen voor alcoholcontrole. No worries en we mochten verder. Onze stop is McLaren Vale. Een wijnstreek iets ten zuiden van Adelaide. We hebben verschillende wijnhuizen bezocht en tastings gedaan. Heel lekker allemaal maar jammer genoeg wel prijzig. Dus niet zoveel gekocht.

Het weer is hier echt zot. Gisteren pufwarm met temperaturen boven de 30 graden en vandaag is het amper 17 graden.

De volgende stap is de stad Adelaide en daarna naar Kangaroo Island.

Tot later, groetjes.

1. Bernardine:
    22 maart 2014
    Goedemorgen, fantastich deze reisverhalen en prachtige foto's. Val in herhaling maar het is zo. Zelf zijn we nu in Berlijn. Hier is het een pak frisser dan in Venetië. Daar een 20 graden. Hier net als in België voor het moment een 11 graden. Nog geen " blote benen weer". Ik duid subiet foto aan die ga gebruiken als inspiratie voor schilderij. Vind hem mooi. En wacht vol spanning op 1 van kangoeroes. Geniet van de gekochte wijn.......tot later groetjes
  2. Wouters pascale:
    22 maart 2014
    hello Ann en Jan

Zalig meegenieten van jullie avonturen en foto's.
    Het is heel indrukwekkend, zeker een reis om nooit meer te vergeten. Bij blokker verloopt alles vlotjes, volgen instructies van Kathy goed op . Al vele veranderingen gedaan in onze afdelingen. Je zal ervan verschieten ! !
    Geniet nog van je rust en de prachtige natuur .
    Tot schrijfs pascale x x x
  3. Nils & Lien:
    24 maart 2014
    Wederom knappe foto's! Enjoy... :)
    X
  4. Leo wouters en suzy de clopper:
    25 maart 2014
    Dag jan en ann

We genieten volop van jullie verhalen; ongetwijfeld een fantastische reis; door de prachtige foto's zijn wij er ook een beetje bij;

liefs,
    de wafeltjes
  5. Nancy:
    10 april 2014
    Hallo daar, geniet van jullie reis en van de wijn
    ( zijn de glazen nog heel ?)
    Groetjes Nancy