Update

1 mei 2014 - Jabiru, Australië

Zijn nog steeds in kakadu. Omdat vele wegen nog onberijdbaar zijn hebben we een ander vervoermiddel genomen om nog meer te kunnen zien. Vanmorgen zijn we met een klein vliegtuigje over Kakadu gevlogen. Kei leuk. Een vliegtuigje alleen voor ons (met piloot natuurlijk). Prachtige ervaring. Spannend ! We staan op een camping in Jabiru, een klein plaatsje in het Kakadu NP en slapen in een selfcontained, en suite, airconditioned cabin. In het restaurant hier werken twee Belgische koks. Van Oostende en St. truiden. Het eten is heel lekker en verrassend en niet duur. We hebben ook al veel zelf eten gemaakt, op alle campings vind je goede, propere gasbbq's. Vlees en vis is hier superlekker altijd.

Morgen rijden we verder naar Litchfield NP.

Het is hier nog steeds bloedheet. In de schaduw zo'n 35 graden. Onze wandelingen worden steeds korter, douchebeurten steeds langer.

Nog slechts tien dagen !

PS. Komen net terug van restaurant. Kleine slang (toch een metertje lang) voor onze chaletdeur. Hulp van twee lokale  mannen ingeroepen. Slang bleek een ongevaarlijke wurgslang.

Groetjes

1. Nils & Lien:
    2 mei 2014
    Elaba,

Looks wonderful!
    Geniet nog van jullie laatste 'Aussie-days'.
    X
  2. Bernardine:
    3 mei 2014
    Hallokus
    WAUW........
    Een west vlaming daar :D.... daar" verschiet ik nie van". Je vind ons over gans de wereld. Globetrotters he.
    Hier is het weer niet goed......fris .
    X