SYDNEY

28 februari 2014 - Sydney, Australië

Tijd voor een briefje op onze blog.

Sinds we thuis vertrokken zijn, hebben we al veel gezien. De vlucht naar Australië was best vermoeiend hoewel alles vlot verlopen is. Toch blij dat we een stopover hadden in Singapore. Dinsdagochtend (25 feb.) zijn we dan aangekomen in Sydney. Ons hotel is gelegen in The Rocks, een wijk onder de beroemde Harbour Bridge. Het is het hart van het historisch centrum. Een heel gezellige trendy buurt. Vanop het dakterras van ons hotel heb je een prachtig zicht, zowel op de brug als op het Opera House. Alleen niet als er een gigantisch cruiseschip ligt aangemeerd !! Weg Opera House !! Gelukkig vertrok die een dag erna.

Sydney is een toffe levendige stad. Het is niet enkel het Opera House en de brug maar ook de ligging aan het water die de stad een aparte sfeer geeft. Hier wonen meer dan 200 verschillende nationaliteiten.

Zaterdagmorgen (1 maart) pikken we onze camper op. Dan zijn we echt on the road. We rijden dan naar de Blue Mountains, 150 km ten westen van Sydney.

Voilà, heel spannend is het allemaal nog niet maar wij genieten wel met volle teugen.

Tot later,

1. Marlyse en Willem:
    28 februari 2014
    Prachtig ! Maar wat ik altijd al heb willen weten : jullie zitten nu al een paar dagen aan de onderkant van onze aardbol. Als je daar de wc doortrekt, krijg je dan alles in je gezicht ?
    By the way : en is het in Australie een schrikkeljaar ? Bij ons is het zaterdag 1 maart !
  2. Freja:
    28 februari 2014
    Leuk te horen dat alles daar ok is. Mama heeft haar whats app nog niet gebruikt denk ik. Ze moet daar wel af en toe eens naar kijken e. :). Wij hebben de Adams peak beklommen, de klim zelf viel mee maar vandaag veel last van de benen. Vandaag nog in de bergen tussen de thee plantages, morgen naar de zee.
  3. Freja:
  4. Freja:
  5. Lesley ten Hove:
    2 maart 2014
    Jan en Ann! (Of was het Jan en Ei? Haha)

Klinkt tot nu toe al geweldig leuk!
    Hou ons maar op de hoogte van jullie reis maar maak ons niet té jaloers ;-)
    Xxx Lesley, Harald & Tineke
  6. Linda:
    Helaba,
    Het is fijn om jullie zo mee te volgen. Geniet van jullie vakantie en denk maar niet aan al die hard werkende collega's.

xxxx
  7. Nils & Lien:
    2 maart 2014
    Heerlijk om te lezen dat jullie reis nu echt is begonnen. Enjoy!
    Hier thuis gaat alles zijn gewone gangetje :).
    X
  8. Bernardine:
    2 maart 2014
    We wachten op de spannende verhalen.Hou ons op de hoogte.
  9. Haak:
    3 maart 2014
    nog nieuwtjes vandaag? :-)