Bijna vertrekkensklaar

23 februari 2015 - Edegem, België

Eindelijk is het zover. Nog 4 nachtjes in ons eigen bed en dan zijn we weer weg voor drie maanden. Alle voorbereidingen zijn afgerond. Visa in orde, inentingen ok, de auto is er klaar voor en wij ook. Het pakken kan beginnen.

Vrijdagochtend vertrekken we naar Ghana. Zo'n goeie 9000 km te rijden. Onze eerste stopplaatsen zijn Lyon, Barcelona (daar nemen we de boot naar Tanger), El Jadida en Sidi Ifni. Onderweg pikken we Freja op in Casablanca. Zij reist mee met ons naar Accra.

In Sidi Ifni logeren we bij Liesbeth en Abdellah. Al 30 jaar onze overburen in Edegem. In de winter wonen ze in Marokko, in de zomer in België. We kijken er dan ook naar uit om hen terug te zien.

Net als vorig jaar in Australië, proberen we onze verhalen en enkele foto's op deze reisblog te zetten zodat jullie kunnen volgen. Wij vinden het ook altijd leuk om wat nieuws van jullie te krijgen.

Groetjes,

1. Bernardine:
    24 februari 2015
    Hallo, dit wordt weer het communicatie middel de komende maanden. Afrika to Afrika.:D. Nog eventjes en ik zit op hetzelfde continent. Volg me ook zou ik zeggen. Ik volg jullie zeker. Geniet ervan zou ik zeggen maar dat zal wel . Ik probeer jullie nog te bellen . Tot mails en (mms)op skype....als dat lukt. Oja ik kijk al uit nazr de foto's.xxx
  2. Huguette en Eddy:
    25 februari 2015
    Hallo Jan en Ann, een fijne reis, kijken uit naar jullie ervaringen. Voorzichtig hé Xxxxx
  3. Wouters pascale:
    hoi ann,
    hopelijk ben je al wat genezen van je verkoudheid.
    Het zal wel raar doen om weer het België land te verlaten , en volop het avontuur tegemoet gaan .
    Hopelijk verloopt alles onderweg vlekkeloos en kan je volop genieten van je reis.
    Ook ik ga weer meereizen met jullie avonturen.
    Wees voorzichtig , groetjes ook aan Jan
    Groetjes van mij en van mijn ouders x xx
  4. Ilke cabus:
    Een goed vertrek morgenvroeg
    Een toffe reis, geniet ervan!

Ilke
  5. Heidi en Jos:
    Hallo Ann en Jan ,
    Jaja het is zover !
    Goei reis ,we kijken al uit naar jullie verhalen !
    Als jullie in Ghana zijn doe ze daar dan de groetjes van ons Lisanne ! X
  6. Nils & Lien:
    27 februari 2015
    Geniet ervan! Safe journey...
    X
  7. Peggy Stefan en Sidney:
    28 februari 2015
    Hallo buren
    Geniet van het avontuur en doe Abdellah en Liesbeth de groetjes van ons.
    Vele Grtjs van ons daaaag :) x
  8. Eva Haak:
    1 maart 2015
    Geniet er van, maar hou het veilig! We hebben jullie graag gezond en wel terug! Groetjes, Eva, Wes & kids
  9. Lankmans Katty:
    3 maart 2015
    Hallo Ann,
    bij deze wil ik jullie een goede reis wensen.Geniet van jullie fantastisch avontuur.
    Groetjes Katty