Eindelijk !!!

21 februari 2014 - Edegem, België

Eindelijk ! Na 6 maanden plannen en voorbereidingen kunnen we vertrekken. Ingepakt, alles dubbel gecheckt, vluchturen gecontroleerd enz... Morgenvroeg 9.00 u stijgen we op richting Londen. Daarna een lange vlucht van 13u naar Singapore. In Singapore blijven we 1 nachtje. Daarna een nachtvlucht naar Sydney. Dinsdagmorgen zijn we dan eindelijk in Australië. TOT DAN !!!!!

1. Heidi en Jos:
    21 februari 2014
    Het grote avontuur kan beginnen !
    Probeer zoveel mogelijk te genieten want het zal zó weer
    voorbij zijn !
    Groetjes
    Jos en Heidi
  2. Freja:
    21 februari 2014
    Leuk leuk! Ik word toch een beetje jaloers nu. Heel voorzichtig zijn, enorm genieten van al het moois, veel leuke foto's maken,... Ik ga jullie mss toch wel een heel klein beetje missen. :)
  3. Bert:
    21 februari 2014
    En nu nog hopen da ik op tijd ben morgenvroeg of het is al voorbij :)
  4. Frank en Nancy:
    21 februari 2014
    Veel reisplezier daar in het verre Australië. Amuseer jullie, geniet van de zon en de lekkere wijn daar.
    Vele groeten. ;)
  5. Leo wouters en suzy de clopper:
    21 februari 2014
    Geniet met volle teugen van dit fantastisch eiland; maar neem af en toe ook wat rust;
    En zoals alle mama's zeggen: wees voorzichtig !!!!
    veel liefs.
  6. Bernardine:
    22 februari 2014
    We kunnen ons alleen maar aansluiten bij iedereen die zegt ...............veel reisplezier............genieten.........veel mooie foto's..............
  7. Marlyse en Willem:
    22 februari 2014
    Een heel fijne en avontuurlijke reis !
  8. Veerle Verhoeven:
    23 februari 2014
    Een super fijne reis, dol avontuur, relaxte vakantie en fijne ontmoetingen gewenst van je, toch een heel klein beetje jaloerse, vriendin. Xxx
  9. Wouters pascale:
    23 februari 2014
    veilige vlucht gewenst, hopelijk verloopt alles naar wens.
    wij zullen verder goed werken, zodat je fier op ons kan zijn.
    Maar geniet nu vooral van je welverdiende vakantie , kijk uit naar je avonturen !!! x x x pascale
  10. Paul en Daisy:
    24 februari 2014
    Vooral genieten van al het mooie en avontuurlijke dat jullie te wachten staat, dat is onze boodschap. tot gauw. Paul en Daisy, xxx
  11. Wouters pascale:
    26 februari 2014
    Fijne weken toegewenst , doe de groeten aan de Aborigenals en pas op voor de kangeroes , voor de rest genieten van de cultuur maar vooral van elkaar , dikke knuffels en hou jullie wel in je vel , Bompa Gerrit en Bomma Anita (ouders Pascale )