Sapa

11 maart 2016 - Sapa, Vietnam

We hebben nog enkele foto's op onze blog gezet van Halong Bay en Bai Tu Long Bay en van Sapa. Na enkele dagen prachtig weer in Sapa was het vandaag verschrikkelijk slecht weer hier. Heel veel mist en koud. Eigenlijk geen weer om buiten te komen. Dus wat tijd om foto's te sorteren, lezen en een spelletje Boggle. Hopelijk is het morgen beter weer want je kan hier prachtige wandelingen maken. Gisteren nog zonder gids op stap en een beetje verloren gelopen. We zitten hier wel vast tot maandag want we hebben onze ticketten voor de bus naar Hanoi al gekocht en zondag hebben we een uitstapje geboekt naar Bac Ha, een naburig bergdorpje. Dus duimen voor beter weer.
Het zijn nu echt onze laatste dagen. Maandag terug naar Hanoi en woensdag vliegen we naar huis. De weken zijn voorbij gevlogen maar we gaan ook graag terug naar huis.

1. Bernardine:
    11 maart 2016
    Hoi........heb daarstrx van de foto's genoten. Hier is het lentegevoel er. Teveel zon opgestuurd zeker. Mercikes daarvoor xx.
    Wat is dat toch? Zonder gids verloren rijden met de fiets.....zonder gids verloren wandelen? Gelukkig komt alles altijd goed. Duim voor jullie laatste dagen dat het zonnig wordt. Zo kunnen we ook genieten van de prachtige foto's. Groetjes en dikke xx