11-03-2015

11 maart 2015 - Nouadhibou, Mauritanië

Welcome in the saHEL !   Aangekomen in Mauritanië. Na slechts een dikke 5 uur zijn we de grens over geraakt, papiertje hier, stempeltje daar, formuliertje ginder, handtekeningetje weer ergens anders halen enz...enz....enz.... Vollediger verslag van de voorbije dagen volgt nog. Groetjes

1. Bernardine:
    12 maart 2015
    Blij weer iets te hore.........5 uren voor een grensovergang. ????? Allee we horen (lezen) het nog wel. Hier is het GROTE inpakken begonnen. De stapels van kinderkleren schoentjes knuffels stylo's potloden schildergerief gommen enz. Liggen klaar. En de waterkoker.......maar dat is voor mijn koffie bij het opstaan verslaving.Ik laat die erwel he.Ik denk dat ik ruim aan de 46 kg ga zitten. Veel kleren voor mezelf ga ik niet kunnen meenemen.Maar das niet zo erg. Het is er warm genoeg, Wat lichte en weinig stofkleren:D en een regenjas, want het regenseizoen gaat beginnen. Enfin genoeg over mij. Zie al weeruit naar jullie foto's. Dikke knuffel en x
  2. Huguette en Eddy:
    12 maart 2015
    Hallo'ken, blij te horen dat alles nog Ok is. In België is de lente precies begonnen. Overdag lekker weer ttz 13°of zo, maar daar zijn we al tevreden mee. Inderdaad aan de Afrikaanse grenzen kennen ze er wat van van je te laten wachten en met je papieren over en weer te lopen. Ze kunnen er ook zo naar kijken of ze dat nog nooit gezien hebben. We hebben dat ook mee gemaakt. Zijn zelf met een vals uit Nederland gele boekje de grens van Malawi over geraakt .... Nog veel reis en rijgenot en vooral een veilige reis. Tot de volgende xxxx Eddy en Huguette
  3. Marlyse en Willem:
    12 maart 2015
    Ja, ik had het nog zo gezegd : ga toch naar Benidorm ! Toch nog een prachtige maar vooral veilige reis gewenst !